Reklamace

Níže naleznete postup, jak reklamovat produkt v záruční době, resp. jak vrátit produkty do 30 dnů bez udání důvodu. Vyberte si, jestli jste objednávali bez registrace, nebo jste se registrovali:

Registrovaný Neregistrovaný Reklamační řád

Naše reklamační oddělení nabízí tato vylepšení oproti zákonným povinnostem prodávajícího:

  • Pokud odstupujete od smlouvy (vracíte produkty do 30 dnů), peníze vám pošleme obratem zpět. Nevyužíváme zákonnou lhůtu 15 pracovních dnů.
  • Poškozené výrobky, v rámci standardní a prodloužené záruční doby, především bezplatně vyměňujeme za nové, v ojedinělých případech je opravujeme.
  • Nečekáme 30 dní na vyřešení reklamace. Snažíme se reklamace vyřizovat co nejrychleji, většinou do 7 dnů.
  • Náklady dopravy nechtěného produktu zpět k nám hradí GoLED.cz – Pokud to povaha produktu dovoluje a víte nám fotkami nebo videem prokázat poruchu, např. emailem, nevyžadujeme zaslání produktu k nám. Rovnou posíláme nový produkt výměnným balíkem, tzn. poškozené zboží předáte tomu kurýrovi, který vám rovnou přinese nový.


Registrovaní uživatelé

Pokud jste se na GoLED.cz zaregistrovali, uplatnění reklamace nebo navrácení produktu do 30 dní je na několik prokliků. Postupujte následovně…

1. Pokud ještě nejste přihlášeni, otevřete stránku pro přihlášení.

Přihlášení

2. Vyplňte přihlašovací údaje a přihlaste se do svého účtu.

prihlaseni-1

3. Ve vašem účtu najděte objednávku, jejíž produkt chcete reklamovat a klikněte na odkaz Podat reklamaci.

objednavky

4. Zobrazili se vám všechny produkty v objednávce. Klikněte na Podat reklamaci u produktu, který chcete reklamovat.

produkt

5. Vyplňte číslo faktury/dokladu o koupi a vypište popis závady, nebo přidejte fotky poruchy a odešlete formulář. Pokud vracíte produkt do 30-denní lhůty bez udání důvodu, vypište pouze číslo faktury a vyberte možnost, že jde o vrácení produktu do 30 dnů.

formular

6. Po odeslání byste měli obdržet potvrzovací e-mail s údaji vaší reklamace. Pokud se tak nestalo, kontaktujte nás.

7. O postupu a způsobu řešení vaší reklamace vás budeme průběžně informovat. Prosíme o trpělivost, vaší reklamací se budeme zabývat co nejdříve (v průměru do 7 dnů). Po vyřízení reklamace obdržíte kromě nového nebo opraveného zboží i email o ukončení reklamace.


Neregistrovaní uživatelé

V případě, že nejste registrovaným uživatelem na GoLED.cz, je vyplnění reklamačního formuláře trochu zdlouhavější. Online systém totiž neumí automaticky přiřadit vaše údaje k vaší reklamaci, resp. k navrácení produktu do lhůty 30 dní. Potřebujeme proto, abyste nám některé údaje o vašem nákupu znovu vyplnili. Pro bezproblémové vyřešení vašeho požadavku, či reklamace, prosíme, postupujte takto …

1. Vyplňte detailně pole reklamačního formuláře, který naleznete níže a odešlete ho.

2. Po odeslání byste měli obdržet potvrzovací e-mail s údaji vaší reklamace. Pokud se tak nestalo, kontaktujte nás.

3. O postupu a způsobu řešení vaší reklamace vás budeme průběžně informovat. Prosíme o trpělivost, vaší reklamací se budeme zabývat co nejdříve (v průměru do 7 dnů). Po vyřízení reklamace obdržíte kromě nového nebo opraveného zboží i email o ukončení reklamace.


Reklamační formulář



Reklamační řád

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského/Obchodního zákoníku. Kupující je povinen při převzetí si zboží řádně prohlédnout/zkontrolovat. V případě oprávněné/prokázané vady zboží, na kterou se vztahuje záruka, má zákazník právo na jeho bezplatnou opravu nebo výměnu. Reklamaci zákazník uplatňuje u prodávajícího.

Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů, v odůvodněných případech, zejména pokud je třeba odborné posouzení závady, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace. Po uplynutí této lhůty má kupující právo na výměnu za nový výrobek nebo odstoupení od smlouvy. O výsledku reklamace bude zákazník informován bezprostředně po ukončení reklamačního řízení a zároveň mu bude doručen prostřednictvím e-mailu reklamační protokol.

Při uplatňování reklamace je kupující povinen předložit číslo dokladu o koupi zboží a písemně oznámit podstatu závady zboží. Kupující bude emailem nebo telefonicky informován o způsobu řešení reklamace:

  1. Pokud to povaha produktu dovoluje a kupující umí fotkami nebo videem prokázat poruchu, např. posláním na email, nevyžadujeme zaslání produktu na sídlo společnosti. Rovnou posíláme nový produkt výměnným balíkem, tzn. poškozené nebo nefunkční zboží kupující předá tomu kurýrovi, který rovnou přinese nový funkční produkt.
  2. V ostatních případech je kupující povinen doručit zboží spolu s příslušenstvím na adresu provozu internetového obchodu, ale ne formou dobírky. Reklamované zboží zaslané dobírkou prodávající nemůže převzít. V případě zasílání zboží je kupující povinen provést všechny úkony potřebné k ochraně zboží před poškozením během přepravy.