GOLED #dreamteam

Pokud někdo přijde osobně do Goledu, odchází s lepším pocitem, než s jakým přišel. Ne kvůli tomu, že dobře nakoupil, ale kvůli tomu, jaké lidi tam potkal.

Tibor PetákToto se snažíme přetavit i do (na první pohled) neosobního online světa a do (na první pohled) čistě technického prodeje LED osvětlení. Jmenuji se Tibor Peták, jsem majitelem e-shopu GOLED.cz a rád bych vám popsal, co je firma zač a jací lidé v ní pro vás pracují.

V Goledu je středobodem zákazník…

Já vím, zní to pateticky, ale u nás opravdu. A to neznamená, že neděláme chyby. I když na jejich odstraňování nonstop pracujeme, při tisících objednávek se vždy najdou jedinečné případy, kdy k chybě dojde.

Je nemožné nedělat chyby. Důležité je, jak se k tomu firma postaví, pokud chyba nastane.

U nás nezáleží na tom, zda jsme chybu udělali my nebo náš výrobce, či kurýrní služba. My jsme si je vybrali jako partnery a my zodpovídáme za váš zážitek s nákupem. Vždy se snažíme postavit k problému čelem, řešit ho okamžitě a ve váš prospěch. Vysoko nad rámec toho, co je na trhu běžné. A samozřejmě zajistit, aby se taková chyba už neopakovala.

Plno zákaznických výhod jsme zavedli na trh my:

  • +1 rok záruky nad rámec toho, co nabízí výrobce, ke každému produktu.
  • 30 dní na vrácení produktu bez udání důvodu.
  • Veřejná informace o spolehlivosti produktů na základě poměru reklamovaných kusů vůči celkovému počtu prodaných.
  • Neexistuje neuznaná reklamace. Je jedno, jak k nefunkčnosti produktu došlo, zda vadou ve výrobě nebo nesprávnou instalací. Produkt nefunguje? Posíláme nový.
  • Při případné reklamaci nám nechtěný produkt nemusíte posílat. My vám rovnou na naše vlastní náklady posíláme nový produkt výměnným balíkem – nechtěný produkt jen předáte tomu kurýrovi, který vám už přinese nový.
  • Na emaily odpovídáme i mimo pracovní dobu a mimo pracovní dny do několika hodin. Toto byl mimochodem nápad samotných zaměstnanců, ne vedení!
  • Máme interní dokument, který nazýváme Nárok zákazníka, který předepisuje, na co máte v Goledu nárok. Je mnohem přísnější než nějaké zákonné lhůty či Všeobecné obchodní podmínky. Např. u nás nemůžete na vyřízení reklamace čekat více než 24 hodin, žádných zákonných 30 dní..

Jiné výhody jsme převzali, protože jsou dobré – např. doprava zdarma nad 2 400 Kč, možnost objednání i přes chat, telefon, email, apod..

V Goledu pracují ti nejlepší lidé…

… a nejen po odborné stránce. U nás to funguje tak, že každý si je manažerem sám. Příkazů shora je minimum, požadavky na vylepšení přicházejí zejména zdola. Je to proto, že každý jeden zaměstnanec rozumí své oblasti lépe než kdokoliv jiný.

Všech do jednoho si velmi vážím. Neustále potvrzují, že jim jde o věc – o to, aby byl Goled tím nejlepším e-shopem. Jeden příklad za všechny…

Dva zaměstnanci podpory přišli s nápadem, že by chtěli klientům odpovídat i ve svém volném čase, mimo pracovní dobu.

To se, myslím, v žádné jiné firmě ještě nestalo.

Zároveň si i povahově velmi sedí a doplňují se. Ukazuje se to i ve věcech, které nesouvisí přímo s prací. Zkusím vám to vysvětlit jednotlivě…

Ladislav Győri
obchodní ředitel

Laci GyőriLaci k nám přišel hned na začátku, po pár měsících fungování. Osvětlení rozumí nejvíce z celé firmy. Pokud si vyžádáte návrh osvětlení, v Dialuxu vám ho připraví on. Je to trpělivý lídr a férový chlap. Celý tým funguje tak dobře díky tomu, jak ho vede.

Borbála Magdalinová
manažerka zákaznické podpory

Bori MagdalinováBori je ten typ člověka, který když mu e-shop nedodá zboží do 2 dnů, tak hned vyvolává, že kde je zboží. A teď si představte, že dělá na druhé straně a ona odpovídá za to, že to zboží musí každý dostat co nejdříve. Doslova bičuje 😊 kolegy, aby zabalili nebo zařídili to, co někomu slíbila.

Réka Petáková
specialista zákaznické podpory

Réka PetákováRéka je moje manželka a myslím si o ní, že je nejlepší člověk na světě. 😊 Ale tedy jak říkají jiní, je to člověk, kterému se chcete dovolat. Ten pozitivismus a úsměv, co do vás nalije, přitom jak vám poradí, vás nabije na celý den.

Tomáš Kúdela
manažer skladu

Tomi KúdelaTomi k nám přišel před několika lety a výrazně snížil chybovost balení, na jednotky případů ročně. Je to velký pragmatik, ale zároveň super člověk. Myslí out-of-the-box, přichází s řešeními, z nichž vám spadne čelist.

Mikuláš Keszan
marketingový manažer

Miki KeszanMiki je náš benjamínek, ale takový informačně nadupaný. 😊 Kdybyste potřebovali parťáka do kvízové soutěže, on je naše Wikipedie. Vše, co na webu čtete nebo vidíte, prošlo jeho rukama. Stará se o to, aby se vám vybíralo a nakupovalo jednoduše a rychle.

Judita Vargová
fakturantka

Judka VargováNo, jak bych to, ehm, Judka je moje tchyně. 😊 Ale nejlepší tchyně pod sluncem. S Judkou jsme začínali v třeskuté zimě v unimobuňce na zahradě s několika krabicemi zboží, vše na koleni. Momentálně se stará o to, aby bylo vše pro daňový úřad tak, jak má být. Drží firmu pohromadě.

Další účetní, programátoři, copywriteři, výpomoc na skladě, atd. pro nás dělají externě.

O co Goledu jde…

Ukázat, že to jde i jinak.

Že nákup osvětlení nemusí být bolehlav (it can be fun), že se přitom možná dá i zabavit (it can be fun), ale zejména, že pokud nastane problém, tak se na nás můžete spolehnout.

Být šetrný k životnímu prostředí.

Kromě toho, že prodáváme produkty, které přímo šetří energii a tím i životní prostředí, máme speciální skartovačky na recyklaci krabic a výplňového materiálu. Netiskneme faktury, ani objednávky, jsme bezpapírová firma.

Dosáhnout 100% spokojenosti zákazníků do roku 2023.

V roce 2020 byla na úrovni 96 %. Spokojenost si zjišťujeme u zákazníků dotazníkovou formou, otázka pro ně zní: Jak jste celkově spokojen/á s nákupem na e-shopu GOLED.CZ?

Rozširovať naše služby do ďalších krajín.

Nájdete nás už v 4 krajinách, postupne budeme pridávať ďalšie:

Vyzkoušejte nás! Objednejte si online, zavolejte nebo pište.